Блогът на Мастъра

Това, което прави живота интересен, е възможността да осъществиш мечтите си - Паулу Куелю, Алхимикът

цитати ...

1 ) " Не е важно да получиш това което цениш, а да оцениш това, което получаваш "
2 ) " Свободата означава да чувстваш това, което сърцето ти желае, независимо от мнението на околните " - Паулу Коелю "Петата планина"
3 ) " Бъди щастлив с това, което имаш, докато се бориш за това, което желаеш "
4 ) " Надеждата ме води. Тя ме превежда през деня и особено през нощта. Надеждата, че след като се изгубиш от погледа ми, това няма да е последния път, когато ще те погледна"- "Kато рицарите"
5 ) " Не се плаши, ако трябва да се сбогуваш. За да има нови срещи, първо трябва да има сбогуване. А щом сте приятели, непременно ще се срещнете, било след броени мигове или след няколко живота" - Ричард Бах "Илюзии"
6 ) " Лесно е да умреш за човек, когото си обичал, но е трудно да намериш човек, за когото да си заслужава да умреш"
7 ) " Има един път към рая и на земята този път се нарича'любов' - Аня Пенчева "Шоуто на Слави"
8 ) " Любовта идва, когато най-малко я очакваме, когато не я търсим.Търсенето на любов никога не ни довежда до подходящ партньор. То само създава копнеж и нещастие. Любовта никога не е вън от нас, ние я носим в себе си"
9 ) " Един ден ще ме попиташ кое е по-важно - ти или животът ми!? Аз ще кажа - живота ми и ще си отидеш без да знаеш, че ти си моят живот "

author: Sesile