Блогът на Мастъра

Това, което прави живота интересен, е възможността да осъществиш мечтите си - Паулу Куелю, Алхимикът

и още ...

Понякога ...

чакането
безкрайно не свъшва
очакването ни прави щастливи
без чакане няма достигане
достигането е претворена мечта
мечтата ни прави щастливи
щастието за мене си ти
ти си мечтата
отразена в погледа
зареян безпаметно някъде
мислите към тебе насочени
желанието което ги свързва
сънят във който
си винаги включена
нежно докосване
сълзите се стичат
очите не мигат
замислени
виждат те винаги
вечно усмихната
твоите
леко притворени
весело грейнали
чакащи знак за усмихване
топло кафяви очи
гледам те втренчено
искам целувка
даваш ми
после се дръпваш смутена
всичко е сън казваш ми
или пък мечта
казвам ти ...
***
очаквам те
ела в съня ми
прегърни ме
докосни ме нежно с устни
притвори клепачи
отпусни се
сега сме само двама
в нашия сън